Το έργο περιλαμβάνει την υλοποίηση, παραμετροποίηση και διασύνδεση με άλλα υποστηρικτικά συστήματα (Business Support Systems), καθώς και τις υπηρεσίες συντήρησης και υποστήριξης της CRM λύσης.
’μεσος στόχος, της συγκεκριμένης συνεργασίας για την hellas online, είναι o εκσυγχρονισμός και η αυτοματοποίηση της διαχείρισης πελατών/ συνδρομητών και του δικτύου των συνεργατών, της παροχής αυτοματοποιημένων διαδικασιών πωλήσεων,καθώς και της αναγγελίας και διαχείρισης προβλημάτων / βλαβών. Επιπλέον, το σύστημα Oracle Siebel CRM, είναι ικανό να υποστηρίξει τις ορατές μελλοντικές προκλήσεις όπως είναι η διαχείριση εικονικών ISPs.
Σύμφωνα με δήλωση του κ. Αργύρη Διαμαντή, Technology & Operations Director της hellas online, Με τη στρατηγική αυτή συνεργασία, η hellas online φιλοδοξεί να πετύχει την αποτελεσματικότερη Διαχείριση Σχέσεων με τους Πελάτες της, την αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τη διατήρηση της
πελατειακής της βάσης μέσα από την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων, προς τον πελάτη και τους συνεργάτες, υπηρεσιών της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr