Ο διαγωνισμός ξεκίνησε από τα 55 εκατομμύρια Ευρώ και οι διαγωνιζόμενοι είχαν δικαίωμα βελτίωσης της τιμής με "βήμα" 500.000 Ευρώ. Έτσι ξεκινώντας από τα 55 εκατ. η ΑΚΤΩΡ και φθάνοντας με αλλεπάλληλες πλειοδοσίες στα 57 εκατομμύρια, τελικά η ΑΚΤΩΡ πλειοδότησε με 57,5 εκατ και οι άλλοι συμμετέχοντες δεν ακολούθησαν με νέα προσφορά. Στον διαγωνισμό συμμετείχε η Lamda του Ομίλου Λάτση και η ΑΒΙΑΡΕΠΣ η οποία συνδέεται με την αεροπορική Sky Express και την εταιρία handling αεροπορικών εταιριών Swiisport.
Το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα για τη μαρίνα επιτρέπει στη χερσαία ζώνη της, επιφάνειας περίπου 210.000 τ.μ., συνολική δόμηση 18.520 τ.μ. με χρήσεις που αφορούν τη λειτουργία της μαρίνας, χρήσεις αναψυχής και εστίασης, καθώς και αθλητικές και εμπορικές όπως εστιατόρια, ξενοδοχείο, εκθεσιακό-συνεδριακό κέντρο και εμπορικά καταστήματα. Προβλέπει μάλιστα σε τρεις από τις χερσαίες ζώνες (στο βορειοδυτικό αλλά και στο κεντρικό τμήμα της χερσαίας ζώνης) της συνολικής έκτασης των 210 στρεμμάτων που παραχωρούνται, χρήσεις τουρισμού.
Η μαρίνα του Αλίμου είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων με περίπου 1.200 θέσεις ελλιμενισμού. Η στρατηγική της θέση στη λεγόμενη Αττική Ριβιέρα αλλά και ως μέρος του αστικού ιστού της Αθήνας με εγγύτητα στην υπό ανάπτυξη έκταση του Ελληνικού όπως και η μεγάλη της χερσαία ζώνη της που εκτείνεται σε 210 στρέμματα, αποτελούν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για την αξιοποίησή της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr