Στόχος της εταιρείας η ανανέωση των ψηφιακών μέσων και η προσωποποίηση των υπηρεσιών ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι τεχνολογίες που παρέχονται μέσω της Dynamic Yield επιτρέπουν στη McDonald’s να μεταβάλει το μενού της ανάλογα με τον καιρό, την ώρα και τις προηγούμενες προτιμήσεις των πελατών. Στο ίδιο πλαίσιο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσω ηλεκτρονικών καταλόγων γεύματα, τα οποία απαιτούν εύκολη και γρήγορη προετοιμασία, αλλά και πιο περίπλοκα γεύματα.
Η νέα τεχνολογία αναμένεται να εφαρμοστεί και στο drive through που παρέχει η εταιρεία, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα αξιοποίησής της από όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που προσφέρει στους πελάτες.
Η τακτική αυτή της McDonald’s εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο προσπαθειών να ακολουθήσει τις επιταγές των καιρών και να προσαρμοστεί στα νέα τεχνολογικά δεδομένα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr