O μέσoς ημερήσιος ναύλος των πλοίων της εταιρείας ανήλθε στα 31.649 δολάρια από 33.128 δολάρια το αντίστοιχο διάστημα του 2006.
Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας ανά πλοίο και ανά ημέρα διαμορφώθηκαν στα 7.292 δολάρια από 6.931 δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2006, λόγω του αυξημένου κόστους για τα πληρώματα του στόλου που οφείλεται κυρίως στην εξασθένιση του δολαρίου και στην άνοδο των τιμών των ανταλλακτικών αλλά και των επισκευών.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία ναύλωσε άμεσα τέσσερα νεότευκτα πλοία (Arctic, Izumo Princess και Andromeda) μόλις τα παρέλαβε, συμπεριλαμβανομένου και του πρώτου της LNG carrier (Neo Enegry) . Επίσης η εταιρεία προχώρησε σε επαναγορά του Aframax Olympia, ναυπήγησης του 1999, με σημαντικό discount σε σχέση με τις τρέχουσες τιμές της αγοράς. Αξίζει εξάλλου να σημειωθεί ότι πούλησε και το κατασκευής 1989 Panamax Bregen αποκομίζοντας κέρδος 6.4 εκατ. δολάρια.
Η ανάπτυξη του στόλου της ΤΕΝ συνεχίζεται ακατάπαυστα μέσω της ενσωμάτωσης των νέων πλοίων αλλά και του φιλόδοξου προγράμματος παραγελίας νεότευκτων πλοίων. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο στόλος της ΤΕΝ αυξήθηκε κατά 40% σε αριθμό πλοίων και 62% με όρους χωρητικότητας. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της ΤΕΝ να πέσει στα μόλις 5.4 έτη από 6.5 το πρώτο τρίμηνο του 2006.
Στο πρώτο τρίμηνο μόνο, η εταιρεία παρέλαβε 4 από 11 νεότευκτα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου της LNG carrier (Neo Energy).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr