Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες χρήσης των κινητών τηλεφώνων από τις αεροπορικές εταιρίες ώστε να κτίσουν την πιστότητα των πελατών τους. Η πρόκληση έγκειται στο να αναγνωρίσουν το στάδιο που η εταιρία μπορεί να προσθέσει αξία, προσφέροντας ταυτόχρονα καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Ο ταξιδιώτης, συνήθως, περνά από τέσσερις φάσεις πριν ταξιδέψει, αυτή που ονειρεύεται το ταξίδι του, αυτή του προγραμματισμού του, αυτή της κράτησης με κάποια εταιρία και τελικά του ταξιδίου αυτού καθεαυτού. Σε κάθε φάση η ευκολία που προσφέρει η κινητή τεχνολογία στον ταξιδιώτη, ενδυναμώνει την επιρροή του στους φίλους του, αφού μοιράζεται τις σχετικές πληροφορίες στα κοινωνικά τους δίκτυα. Αυτό, τελικά, θα μπορούσε δυνητικά να ενισχύσει την εταιρία. Οι αεροπορικές εταιρίες έχουν τις δυνατότητες να οδηγήσουν την πιστότητα του ταξιδιώτη σε κάθε μια φάση ξεχωριστά. Απλώς κάθε εταιρία πρέπει να προσδιορίσει το «φόρτε» της, είτε πρόκειται για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, είτε για τη σύνδεση του ταξιδιώτη με συγκεκριμένους προορισμούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr