Το βασικό πρόβλημα που ανακύπτει είναι ότι δεν υπάρχει βάση δεδομένων ώστε να φορολογούνται τα ΙΧ βάσει της αξίας τους. Γι’ αυτό το λόγο οι αρμόδιοι καταφεύγουν σε άλλες λύσεις προκειμένου να αντλήσουν «εδώ και τώρα» τα έως 200 εκατ. ευρώ.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθούν οι νέες τιμές των τελών κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από φέτος.
Το νέο «τιμολόγιο» που θα ισχύσει φέτος θα κινείται στο πλαίσιο των... καταργήσεων των εκπτώσεων, απαλλαγών κ.λπ. με ταυτόχρονη υποχρέωση αυτής της κατηγορίας ιδιοκτητών να επιβαρύνονται με ποσό της τάξης έως τα 50 ευρώ.
Αναλυτικότερα, το επιπλέον ποσό για τους ιδιοκτήτες υβριδικών ή ηλεκτροκίνητων Ι.Χ. βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων (ηλικίας μέχρι 5 ετών και με κινητήρες άνω των 1.800 κ.εκ.) αναμένονται από 30 έως 200 ευρώ.
Οι επιβαρύνσεις φαίνεται να κλείνουν σε 30 - 50 ευρώ για υβριδικά και ηλεκτροκίνητα ΙΧ αυτοκίνητα, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται από τα τέλη.
Σε αύξηση από 50 έως 200 ευρώ για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα με κινητήρες 1.800 κυβικών εκατοστών και άνω, είτε καινούρια είτε μεταχειρισμένα «ηλικίας» μέχρι 5 ετών με επιβολή του μισού τέλους για τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους.
Μειώσεις τελών κυκλοφορίας για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα ΙΧ αυτοκίνητα μικρού κυβισμού και χαμηλής αξίας, καινούρια ή μεταχειρισμένα, καθώς επίσης και για αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού που είναι πολύ παλαιά και πωλούνται πλέον σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
Κοντός ψαλμός λοιπόν…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr