Επιστρέφοντας στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά 18 μήνες μετά την αποχώρησή του αποφασίζει το «γάμο» με κρητική ξενοδοχειακή εταιρία με αιχμή το brand «Autograph Collection Hotels», που εδώ και τέσσερα χρόνια αποτελεί το όχημα ανάπτυξης του τουρισμού υψηλών απαιτήσεων για τη Mariott, σύμφωνα με τη Ναυτεμπορική.
Ήδη υπό την «σκέπη» Autograph Collection λειτουργούν περίπου 80 ξενοδοχεία (στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Καραϊβική και τη Νότια Αμερική) που με την εν λόγω συνεργασία θα γίνουν περισσότερα. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ναυτεμπορικής» η Mariott επανέρχεται και ξεκινά συνεργασία με πολύ γνωστή κρητική τουριστική επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα των ξενοδοχείων πέντε αστέρων.
Συνολικά η Marriott αποτελεί το μεγαλύτερο ξενοδοχειακό όμιλο στον κόσμο με περίπου 4.000 ξενοδοχεία με 110.000 δωμάτια και 18 hotel brands
Μια τέτοια συνεργασία, όπως αναφέρουν παράγοντες της τουριστικής αγοράς διασφαλίζει προσβασιμότητα σε ένα τεράστιο πελατολόγιο, όπως αυτό της Mariott, γέφυρες ανάπτυξης του εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, πρόσβαση τσο παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και marketing της Marriott International αλλά και εφαρμογή των αυστηρών προτύπων οικονομικής και επιχειρησιακής λειτουργίας του διεθνούς Ομίλου, που αποτελούν όμως διαβατήριο για προσέλκυση πελατών και επενδυτών.
Σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική» η συμφωνία αναμένεται να ανακοινωθεί επισήμως τις επόμενες μέρες, και έρχεται σε μία δύσκολη περίοδο για τη χώρα και συνιστά εκ των πραγμάτων ψήφο εμπιστοσύνης στις θετικές προοπτικές του ελληνικού τουρισμού.
Επισημαίνεται ότι η Marriott αποχώρησε από την Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2013, μετά τη λήξη της συνεργασίας της με το ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel (τότε Ledra Marriott Hotel) του ομίλου Παρασκευαΐδη. Το συμβόλαιο των δύο πλευρών διάρκειας 30 ετών έληξε την 31 Δεκεμβρίου του 2013.
Γ.Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr