Το ελληνικής πλοιοκτησίας δεξαμενόπλοιο «Seachance» με σημαία Μάλτας το οποίο διαχειρίζεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Thenamaris επρόκειτο όπως αναφέρουν τα λιβυκά μέσα μαζικής ενημέρωσης να φορτώσει 350.000 βαρέλια αργού από τις εγκαταστάσεις της αναγνωρισμένης NOC στο Hariga terminal για λογαριασμό όπως αναφέρουν τα ίδια μέσα της Glencore.
Όμως η ανατολική NOC μπλόκαρε τη φόρτωση και εκτιμάται ότι η κίνηση αυτή είναι σαν αντίποινα στην απόφαση του ΟΗΕ να μην επιτρέψει σε δεξαμενόπλοιο με ινδική σημαία την μεταφορά πετρελαίου που ανήκει στην ανατολική NOC.
Επισημαίνεται ότι η κυβέρνηση στα ανατολικά της χώρας έχει συστήσει την δική της NOC η οποία δεν τυγχάνει της διεθνούς αναγνώρισης . Η «ανατολική» NOC επεχείρησε την προηγούμενη εβδομάδα την πρώτη εξαγωγή αργού με την βοήθεια του δεξαμενοπλοίου Distya Ameya , με ινδική σημαία το οποίο όμως επέστρεψε στη Λιβύη καθώς μπήκε στην blacklist του ΟΗΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr